گرانول پلاستیک | دستگاه بازیافت پلاستیک | ضایعات پلاستیک

پلیمرمال تخصصی ترین مرجع پلیمر در ایران

گرانول پلاستیک | دستگاه بازیافت پلاستیک | ضایعات پلاستیک

پلیمرمال تخصصی ترین مرجع پلیمر در ایران

تولید نایلونهای گلخانه‌ای


نایلونهایی که برای ساخت سقفهای گلخانه‎ای مورد استفاده قرار میگیرند را میتوان در انواع ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز و سفارش مشتری تولید کرد. عرض این نوع از انواع دیگر بیشتر است به همین دلیل برای تولید چنین نایلونهایی از دستگاه تولید نایلون مخصوص این کار استفاده میشود و نایلونهایی با مشخصات و عرض مد نظر تولید و در اختیار مشتری قرار میگیرد. و تولید آنها با ابعاد سفارشی امکان پذیر است.

 

بیشتر بخوانید:

نکاتی برای خرید ماشین تزریق پلاستیک


کیفیت و کارایی دستگاه‌های تزریق اهمیت بسیار بالایی دارد، به همین دلیل ضروری است در هنگام خرید این دستگاه‌ها نکاتی را در نظر داشته باشید

 

1- کیفیت قطعات دستگاه

 

حتماً در زمان خرید تمام قطعات را از نظر کیفت بررسی نمایید تا بعداً با مشکل مواجه نشوید. جنس و کیفیت بخش‌های مهم مانند ماردون، شیرها و پمپ را چک کنید،

 

2- خرید دستگاه‌های کارکرده

 

خرید دستگاه‌های کارکرده به جای دستگاه‌های نو می‌تواند هزینه‌های شروع کار را تا حد زیادی کاهش دهد اما حتماً در نظر داشته باشید که همه ماشین آلات عمر مفید مشخصی دارند و بیش از این زمان کار کردن با آنها می‌تواند هزینه‌های زیادی برای شما در پی داشته باشد. و ممکن است به مرور هزینه خرید یک ماشین صفر را برای تعمیر آنها هزینه کنید.

 

3- میزان مصرف برق

 

از مهم‌ترین بخش‌های هر دستگاه تزریق پلاستیک دینام، المنت و ترموستات آن هستند، خرید دستگاه‌هایی که از دینام بی کیفیت و با سیم کشی ارزان استفاده می‌کند ممکن است در به صرفه به نظر برسد اما به دلیل مصرف برق بالای این دستگاه‌ها در نهایت مجبور به پرداخت چند برابر هزینه باشید.